úterý 30. prosince 2008

Mánie jménem Stmívání

Musím se přiznat, že mě též zachvátila mánie jménem Twilight... V kině jsem na filmu byla začátkem prosince. O  týden později jsem již měla přečteno Stmívání a Nový Měsíc, znala jsem detailně soundtracky a měla jsem povědomost o čtvrtém díle.
Zatmění jsem si objednala k Vánocům a momentálně se těším na únor, až vyjde 4 díl..
Není mi pod patnáct, už jsem skutečně starší, intelektuálně jsem na tom celkem dobře a vůbec mi knihy ani film nepřipadají tak hloupé, jak se o nich často píše (když pominu fanouškovské blogy:-) - některé jsou vážně skvělé).
Knihu jsem objevila až na základě filmu, ale uchvátila mě.
Patřím k prvním čtenářům Harryho Pottera - skutečně k těm prvním. Harry je zatím to nejlepší, co jsem kdy četla (nechci urazit své další oblíbené autory, ale v jistém směru je to pravda).
Twilight je odlišné téma - píši toto proto, že jsem často narazila na srovnávání těchto knih - ale stejně tak zajímavé. Obě knihy mě vrhají do kouzelného světa fantazie, kde si můžu domýšlet, mohu si dovolit předpokládat a nořit se hlouběji do příběhu.
Asi to zní jako klišé, ale já jsem nadšena.
Tento článeček je pouze úvod - chci se této tématice trochu věnovat (tedy, spíše si psát pro sebe:-)). Též si budu psát své poznámky k Robertu Pattinsonovi - ne proto, že hraje Edwarda, ale proto, že ten kluk něco umí, něco v sobě má a jsem zvědavá na jeho další filmy.... A taky je mi ho líto - to množství poblázněných fanynek, co po světě běhá a tajně i veřejně po něm touží a spí na jeho fotkách......
Tedy hurá do práce:-)

Žádné komentáře: